Ключова роль контент-маркетингу для продуктивного SMM-менеджменту

78% маркетологів добре знайомі з контент-маркетингом [Content Marketing].

Міжнародна мережа управління інформацією IMN щойно оприлюднила свій звіт з Маркетингового Дослідження Тенденцій Web-контенту за 2013 рік. Щорічний звіт IMN містить змістовну статистику з Контент-маркетинга, а також розлоге порівняння нових тенденцій в Web-просторі 2012-2013 років. А також нові ідеї про те, як варіюється загальна стратегія Web-маркетингу та характер Web-контенту, залежно від галузі індустрії або характеру діяльності підприємства. Головним месседжем доповіді є те, що все більше Інтернет-маркетологів усвідомлюють актуальність підвищення рівня проінформованості стосовно сучасних тенденцій Контент-маркетингу. В мережі управління інформацією IMN вбачають в цьому добрий знак.

Згідно звіту IMN, 78% опитаних Інтернет-маркетологів сказали, що вони “трохи знайомі” або “дуже добре знайомі” з Контент-маркетингом, а 10,9%, навіть, відповили, що вважають себе “експертом” з Контент-маркетингу. При цьому 49% опитаних IMN Web-маркетологів на цей час мають власну чітку стратегію Контент-маркетингу, 31% маркетологів користуються певною стратегією з Web-маркетингу вже більше за 1 рік, а 18% опитаних Web-менеджерів сформували і втілили стратегію Контент-маркетингу своєї компанії в Web-просторі протягом останнього року.

Що ж стосується найефективніших маркетингових Web-інструментів для створення найбільш “ефективного” контенту, то на перше місце вийшли соціальні медіа, веб-сайти, e-mail та інформаційні розсилки. У доповіді також розглядаються проблеми, з якими стикаються маркетологи, коли справа доходить до якості Контент-маркетингу та його ефективності. Це, здебильшого, стосується відсутності правильної стратегії пошуку постійних та надійних джерел інформації, недостачі певних технічних ресурсів, а також неефективного і, часто, недостатньо кваліфікованого використання базових програмних інструментів.

Нові інструменти та функції на Facebook

Facebook додав 2 нові інструменти: “Story Bumping” та “Last Actor”. “Story Bumping” робить так, що статті, відображені у стрічці новин юзера - не просто нові, але є новими саме длоя цього конкретного користувача. Таким чином, якщо юзер не бачив статтю, але вона все ще отримує багато 'Like' та коментарів - це буде відображатися у верхній частині його стрічки новин. Ця функція вже запущена в Інтернеті, але покищо не потрапила на мобі-девайси. Функція “Last Actor”змінює порядок, в якому новини та статті потрапляють до стрічки новин юзера - для того, щоб розташувати їх більш наближено до режиму реального часу [real-time]. Обидва оновлення можуть стати в добрій нагоді для маркетологів, особливо “Story Bumping” - функція надає значно більше можливостей для всебічного вивчення та оцінки ключових інтересів цільової аудиторії окремого бренду.


E-mail став доступним для найбільшої кількості людей на Землі у Новітній Історії

Згідно новому звіту “Email Benchmarks: Key Metrics and Trends for 2013”, опублікованому дослідницькою маркетінговою компанією eMarketer, практично 1 із 7 електронних листів [e-mail], відправлених в першому кварталі 2013 року були прочитані — це найбільша кількість за всю сучасну історію. Фактори, які найбільш важливі для підвищення продуктивності електронної пошти [e-mail] - це адоптація для мобільних пристроїв, а також використання автоматизації маркетингу для збильшення кількості відправки цільових листів.

Значення соціальних медіа (Value of Social Media)
Новітній прогноз з SMM-маркетингу [Social Media Marketing] компанії Forrester завбачає, що Web-маркетологи в США витратили $4,8 млрд в 2013 році на впровадження SMM-стратегій [social marketing tactics]. Очікується, що Web-маркетологи по всьому світу також вкладатимуть в це міліарди доларів.

60% маркетологів збільшать соціальний бюджет в 2014 році. Але, незважаючи на це, SMM-маркетинг покищо показує достатньо незначний прибуток на інвестиції. Так, в чому ж постає проблема? Багато маркетологів не визнають соціальні медіа в якості ще одного джерела контенту - вони вважають, що SMM [Social Media Marketing] - це дещо, що може стояти окремо і відокремлюють Web-маркетинг від інших маркетингових зусиль. Маркетологи повинні використовувати соціальні мережі [Social Media] у поєднанні з іншими маркетинговими каналами та рекламними “джерелами” для заохочення нових потенційних клієнтів та збереження інтересу з боку вже існуючих.

Джессика Максвелл, доцент специалист по маркетингу (пер. Марія Сіваєва).

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Деловое и дружеское общение: в чем различие?

Убедитесь, что ключевые слова работают на пользу Вашему резюме

Обязательно ли изучать английский?