Ключова роль контент-маркетингу для продуктивного SMM-менеджменту

78% маркетологів добре знайомі з контент-маркетингом [Content Marketing].

Міжнародна мережа управління інформацією IMN щойно оприлюднила свій звіт з Маркетингового Дослідження Тенденцій Web-контенту за 2013 рік. Щорічний звіт IMN містить змістовну статистику з Контент-маркетинга, а також розлоге порівняння нових тенденцій в Web-просторі 2012-2013 років. А також нові ідеї про те, як варіюється загальна стратегія Web-маркетингу та характер Web-контенту, залежно від галузі індустрії або характеру діяльності підприємства. Головним месседжем доповіді є те, що все більше Інтернет-маркетологів усвідомлюють актуальність підвищення рівня проінформованості стосовно сучасних тенденцій Контент-маркетингу. В мережі управління інформацією IMN вбачають в цьому добрий знак.

Згідно звіту IMN, 78% опитаних Інтернет-маркетологів сказали, що вони “трохи знайомі” або “дуже добре знайомі” з Контент-маркетингом, а 10,9%, навіть, відповили, що вважають себе “експертом” з Контент-маркетингу. При цьому 49% опитаних IMN Web-маркетологів на цей час мають власну чітку стратегію Контент-маркетингу, 31% маркетологів користуються певною стратегією з Web-маркетингу вже більше за 1 рік, а 18% опитаних Web-менеджерів сформували і втілили стратегію Контент-маркетингу своєї компанії в Web-просторі протягом останнього року.

Що ж стосується найефективніших маркетингових Web-інструментів для створення найбільш “ефективного” контенту, то на перше місце вийшли соціальні медіа, веб-сайти, e-mail та інформаційні розсилки. У доповіді також розглядаються проблеми, з якими стикаються маркетологи, коли справа доходить до якості Контент-маркетингу та його ефективності. Це, здебильшого, стосується відсутності правильної стратегії пошуку постійних та надійних джерел інформації, недостачі певних технічних ресурсів, а також неефективного і, часто, недостатньо кваліфікованого використання базових програмних інструментів.

Нові інструменти та функції на Facebook

Facebook додав 2 нові інструменти: “Story Bumping” та “Last Actor”. “Story Bumping” робить так, що статті, відображені у стрічці новин юзера - не просто нові, але є новими саме длоя цього конкретного користувача. Таким чином, якщо юзер не бачив статтю, але вона все ще отримує багато 'Like' та коментарів - це буде відображатися у верхній частині його стрічки новин. Ця функція вже запущена в Інтернеті, але покищо не потрапила на мобі-девайси. Функція “Last Actor”змінює порядок, в якому новини та статті потрапляють до стрічки новин юзера - для того, щоб розташувати їх більш наближено до режиму реального часу [real-time]. Обидва оновлення можуть стати в добрій нагоді для маркетологів, особливо “Story Bumping” - функція надає значно більше можливостей для всебічного вивчення та оцінки ключових інтересів цільової аудиторії окремого бренду.


E-mail став доступним для найбільшої кількості людей на Землі у Новітній Історії

Згідно новому звіту “Email Benchmarks: Key Metrics and Trends for 2013”, опублікованому дослідницькою маркетінговою компанією eMarketer, практично 1 із 7 електронних листів [e-mail], відправлених в першому кварталі 2013 року були прочитані — це найбільша кількість за всю сучасну історію. Фактори, які найбільш важливі для підвищення продуктивності електронної пошти [e-mail] - це адоптація для мобільних пристроїв, а також використання автоматизації маркетингу для збильшення кількості відправки цільових листів.

Значення соціальних медіа (Value of Social Media)
Новітній прогноз з SMM-маркетингу [Social Media Marketing] компанії Forrester завбачає, що Web-маркетологи в США витратили $4,8 млрд в 2013 році на впровадження SMM-стратегій [social marketing tactics]. Очікується, що Web-маркетологи по всьому світу також вкладатимуть в це міліарди доларів.

60% маркетологів збільшать соціальний бюджет в 2014 році. Але, незважаючи на це, SMM-маркетинг покищо показує достатньо незначний прибуток на інвестиції. Так, в чому ж постає проблема? Багато маркетологів не визнають соціальні медіа в якості ще одного джерела контенту - вони вважають, що SMM [Social Media Marketing] - це дещо, що може стояти окремо і відокремлюють Web-маркетинг від інших маркетингових зусиль. Маркетологи повинні використовувати соціальні мережі [Social Media] у поєднанні з іншими маркетинговими каналами та рекламними “джерелами” для заохочення нових потенційних клієнтів та збереження інтересу з боку вже існуючих.

Джессика Максвелл, доцент специалист по маркетингу (пер. Марія Сіваєва).

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Убедитесь, что ключевые слова работают на пользу Вашему резюме

Обязательно ли изучать английский?

Деловое и дружеское общение: в чем различие?